Gastenboek



[ Toevoegen aan gastenboek ] [ Gastenboek bekijken ]
[ Nieuwste bericht eerst ] [ Nieuwste bericht laatst ]

Type je ZoekWoord:

Datum: Tue 12/7/10 11:02PM
Van: C.Kruijshaar
Email: zeevaart2@gmail.com

Bericht: Namens mijn modelbouw rederij WWW.bergingshaai.nl
Gefeliciteerd met jullie overzichtelijke en duidelijke website.
In het verleden een aantal spullen bij u besteld,waaronder een speciaal aangepaste zender.
Ik kan alleen maar zeggen petje af voor de goede en snelle service.
En zoals mijn rederij ook niet zonder toeleveringsbedrijf kan.
zullen we ook in de toekomst zeker zaken blijven doen.
C.Kruijshaar


Datum: Fri 12/3/10 4:06PM
Van: Marlies van den Broek
Email: lieske57@hotmail.com

Bericht: Het bestelde artikel heb ik vandaag ontvangen. Op de factuur staat dat ik via internetbetaling 0,00 heb betaald, maar dat klopt niet. Ik heb wel betaald op 30-11-2010 om 17.59u. Dus hoef ik niets meer te betalen. M.v.r.gr. en dank je voor de levering. Marlies v.d. Broek

Datum: Tue 11/30/10 7:16PM
Van: joost de wit
Email: jdewit@xs4all.nl

Bericht: Goede service, snelle levering. Meteen reactie op per mail gestelde vraag. Aanrader!!

Datum: Mon 11/29/10 6:02PM
Van: Roby
Email: roby.townsley@telenet.be

Bericht: Prima service

Datum: Sat 11/27/10 3:05PM
Van: Bert (heerlen)
Email: bertbroers@hotmail.com

Bericht: Zeer tevreden over de service :wink:

Datum: Thu 10/28/10 1:39PM
Van: Jörn Schmalz
Email: maxemann@caiway.nl

Bericht: Top winkel!!!
Gisteren bestelt en betalt -vandaag pakketje binne......Sneller kan niet,echt super.
Een echte aanrader........
Bedankt en de groetjes Jörn :D :D

Datum: Fri 08/13/10 12:52PM
Van: Dave Staelens
Email: dave.staelens@hotmail.be

Bericht: Hey Chris,

pakket is net geleverd, alles prima!
Ik kan alleen maar zeggen dat dit een super-service is.
Eigenlijk lieg ik hier een beetje want het is een "super+super-service"!!
Ik weet nu wel waar ik de volgende keer mijn materiaal zal bestellen.

Thanks, Chris en veel succes. :D :D :D

Datum: Mon 07/26/10 7:13PM
Van: Cornelis Hogenes
Email: C.hogenes@chello.nl

Bericht: Heb Cris Ooms leren kennen als een sypatieke
vriendelijke bereidwillige ondernemer .
Alles kan, niets is te veel ,Is ook geen nee te koop ,
Wens hem het allerbeste met zijn zaak

mvg hogenes

Datum: Wed 04/28/10 1:45PM
Van: pim
Email: pim.ooms@magma-audio.nl

Bericht: *****TOP***** Site , altijd up to date en gigantisch veel spullen tegen een scherpe prijs :D

Datum: Sat 04/17/10 9:29PM
Van: Jeroen
Email: EL-RIFE@hotmail.com

Bericht: Prima winkel, altijd al en al super goed!Ook via Ebay. 5 stars
Thanks Chris Ooms :wink:


<<>>
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] [ 11 ] [ 12 ] [ 13 ] [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] [ 17 ] [ 18 ] [ 19 ] [ 20 ] [ 21 ] [ 22 ] [ 23 ] [ 24 ] [ 25 ] [ 26 ] [ 27 ] [ 28 ] [ 29 ] [ 30 ] [ 31 ] [ 32 ] [ 33 ] [ 34 ] [ 35 ] [ 36 ] [ 37 ] [ 38 ] [ 39 ] [ 40 ] [ 41 ] [ 42 ] [ 43 ] [ 44 ] [ 45 ] [ 46 ] [ 47 ] [ 48 ] [ 49 ] [ 50 ] [ 51 ] [ 52 ] [ 53 ] [ 54 ] [ 55 ] [ 56 ] [ 57 ] [ 58 ] [ 59 ] [ 60 ] [ 61 ] [ 62 ] [ 63 ] [ 64 ] [ 65 ] [ 66 ] [ 67 ] [ 68 ] [ 69 ] [ 70 ] [ 71 ] [ 72 ] [ 73 ] [ 74 ]